Koffers pakken en laatste dingen regelen

25 september 2015 - Katwijk, Nederland

Morgen is dan de dag aangebroken dat we echt richting schiphol zullen gaan. We vliegen om 20.30 uur richting Parijs waar we over zullen stappen op een joekel van een vliegtuig en die zal ons hopelijk zondagmorgen om 10 uur brengen naar Johannesburg.
Zondagmorgen worden we opgehaald door een vertegenwoordiger die ons naar ons eerste verblijf, nl Mo-Afrika/Safari Club zal brengen.
Deze dag mogen we naar eiegen invulling besteden en waarschijnlijk zullen we kaartjes gaan kopen voor de hop on hop off bus zodat we een beetje indruk zullen krijgen van deze grote stad.
Maandag morgen vroeg vertrekken we met een binnenlandse vlucht naar Richard's Bay alwaar onze huurauto klaar zal staan en Leo zal rijden naar onze tweede verblijfplaats van deze vakantie

Lieve groetjes aan iedereen en tot het volgende verslagje.

1. Ella:
    25 september 2015
    Spannend hoor! Het is nu echt aftellen. Kreeg je alles in de koffers ;)
  2. Arenda Dijkhuizen:
    25 september 2015
    hey Ella, het gaat allemaal prima lukken. We hebben eigenlijk niet veel nodig met het mooie weer daar, en ook kan er eventueel gewassen worden dus alles komt goed.
  3. Nico Hoek:
    26 september 2015
    Lieve toppers. Heel veel plezier toegewenst in Zuid Afrika. Geniet van iedere minuut!! Een voorspoedige reis en veel gezondheid toegewenst!! We gaan jullie volgen

Groeten.

Nico en Petra
  4. Arienne:
    26 september 2015
    Heel veel plezier en goede reis!
  5. Bram en Rina:
    30 september 2015
    Hè Arenda, hebben jullie blog doorgekregen. Gaan jullie volgen. Nog heel veel plezier, geniet en een prachtige reis toegewenst. Bram en Rina